Powered By Blogger

Ahad, 21 Oktober 2012

oh... gila arh!!! tak de pon yang jadi follower untok blog aku ni tapi aku tetap menulis.. emm.. ape-ape jelarh >_< ... biar orang nak kate ape:: cume nak cite... almaklumlah budak baru abis & apa tu namanya!!! emm

haaaaaa... baru abis PMR.. cume tinggal tunggu result je larh... dug..dap..dug..dap.. hati ni##
cume berharap #MiSz Tallest Ni dapat seorang penanda kertas yang pemurah.. penyabar & etc (yg baik-baik)

BUT!!!! hari ni bukan nak cite pasal PMR tu tapi nak .....

jeng,,jeng,,

tak gempak ponkaan!!!

emmm.. nama saya Misz tallest(bukan nama sebenar!!!)
saja nak namakan macam ni ... bukan nak cari publisiti tapi sebab saya ni #TUNJANG.. err..baru Form3 tapi tingginya menggalahkan cikgu... kakak sendiri pon kalah tau!! tapi tak pe...mungkin ade hikmah!!

yg ke-2:::: I'm candicate PMR 2012.. just wait for result on December 2012
OMG speaking nampak!!

tak pe sambung balik!!
saya bersekolah di tutt..tutt..tutt.. secondary school#bukan malu tapi (bak kata Siti Nurhaliza-- BIARLAH RAHSIA)kelas tingkatan 3????
emm...tinggal??? bersama family di JOHOR...
asal Orang johor lah!! campuran darah orang JAWA!!

fuhh..macam promote!!
dah arrr.. sampai di sini saja nak kenalkan diri ni..
hahaha... terkejot tak???>takkan<
emm..tibe-tibe jer gamba tu !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan